Teknoloji

Huawei Mobil Hizmetleri, 2022’de rekor seviyelere ulaşmak için ekosistemini genişletiyor

Geçen yıl Huawei, Huawei Portable Services (HMS) ekosistemini rekor bir hızla genişletti. Huawei, AppGallery’yi dünyanın en büyük üç küresel uygulama mağazasından biri haline getiren sürekli inovasyonu ve milyonlarca kullanıcı için sorunsuz, tüm senaryolar, tüm cihazlarla ilgili deneyimler portalı sayesinde 2022’de büyümesini sağladı.

Huawei, Avrupa’daki Huawei Portable Services (HMS) iş vizyonunu, yenilikçi cihazlar ve işbirliğine dayalı bir ekosistemin bir kombinasyonu olarak tanımlıyor. Bu vizyon, HMS ekosistemi tarafından desteklenen birden fazla hizmetten yararlanan Mate 50 Pro ve Nova 10 serisi akıllı telefonların yakın zamanda piyasaya sürülmesinde de gösterildi. Buna ek olarak, şu anda dünya çapında 400 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veren HUAWEI Health, AppGallery’de bulunan çeşitli fitness uygulamalarıyla egzersiz bilgilerini paylaşmak için senkronizasyon olanaklarından yararlanıyor. Yalnızca HUAWEI Sağlık uygulamasında 97 milyon MAU (yılda 17 artış), 13 milyon (yılda 20 artış) spor aktivitelerini izlemek için kullanıyor, 16 milyon (yılda 17 artış) uyku süreçlerini analiz ediyor, 26 milyon kişi (17 artış) yılda) analiz için kullanılan daha genel sağlık.

HMS’nin 2022’de ekosistem genişlemesine ilişkin dikkate değer göstergelerinin ortasında:

  • AppGallery şu anda dünya çapında 580 milyondan fazla aktif aylık kullanıcıya (MAU) sahiptir. 2020’nin 3. çeyreğine göre %16’lık bir artış var. Quick Applications kullanıcı sayısı aylık 160 milyon aktif kullanıcıyı aştı.
  • AppGallery’den HMS akıllı telefonlara indirilebilen uygulama sayısı bir önceki yıla göre 147 arttı.
  • Dünya çapında 220.000’den fazla uygulama HMS Core ile entegre edilmiştir. 2020’nin üçüncü çeyreğine kıyasla 120 artış.
  • AppGallery, 2020’ye kıyasla %12,5 ve 2019’a kıyasla %96 artışla 2021’de 432 milyardan fazla uygulama dağıtımı sağladı. Anakara Çin dışında, dağıtım kalitesi yılda %56 oranında önemli ölçüde arttı.
  • Dünya çapında HMS ile çalışan kayıtlı geliştiriciler, 2020’nin üçüncü çeyreğine göre 200 artarak şu anda 6 milyona ulaştı.
  • Huawei Mobil Hizmetleri, dünya genelinde 170’ten fazla ülkeyi/bölgeyi kapsayan 8 büyük bölgesel merkezi ve 15 veri merkezini kapsar.
  • AppGallery, HUAWEI Health ve HUAWEI Cloud dahil olmak üzere tüm Huawei hizmetlerine tam inançlı giriş ağ geçidi HUAWEI Kimliği artık 400 milyondan fazla MAU’ya sahip. HUAWEI Kimliği, uygulama indirirken, birden fazla cihazı yönetirken, verileri yedeklerken ve daha fazlasını yaparken kullanıcıların kişisel bilgilerinin tam olarak korunmasını sağlar.
  • HMS’nin arama motoru Petal Search, artık kullanıcıların 3000’den fazla ekosistem ortağıyla etkileşim kurarak metin, resim ve sesle bilgi keşfetmesine izin verme özelliğine sahiptir.
  • Petal Arama şu anda takımlar ve turnuvalar hakkında bilgiler, taraftarların takımları için oy vermelerine olanak tanıyan özellikler ve etkinlikten aldıkları zevki artırmak için birden fazla istatistik dahil olmak üzere futbol izlemenin tam kapsamını sağlıyor.
  • Şu anda 40 milyondan fazla MAU ile tanınmış navigasyon aracı Petal Maps, kullanıcılar için daha sürükleyici ve gerçekçi bir harita deneyimi yaratan AR Yürüyen Navigasyon, Gerçek Zamanlı Konum Paylaşımı ve Kullanıcı Büyüme Sistemini içeren yeni güncellemeler yayınladı.
  • Bu yılın Eylül ayına kadar HUAWEI Asistanı, 260 milyondan fazla MAU’ya ulaştı ve kullanıcılara SmartCare Kartları ve uygun hizmetler, seyahat, şehir, alışveriş ve finansal hizmetler dahil olmak üzere eksiksiz senaryo hizmetleri sağladı.
  • 310 milyon kullanıcı için küresel arama hizmetleri, onları 170’den fazla ülke ve bölgede yerel, ağ ve küresel bilgilere bağlayan HUAWEI Yapay Zeka Arama tarafından sağlanmaktadır.

HUAWEI Reklamları Gelişiyor

2022’de önemli büyüme kaydeden HMS ekosisteminin bir başka alanı da, geliştiricilerin ve reklamverenlerin 730 milyondan fazla Huawei cihaz kullanıcısını hedeflemesine olanak tanıyan, Huawei cihazları için ticari platform olan HUAWEI Reklamları oldu. Huawei, uygulamalarından para kazanmalarına ve uygulamalarla daha fazla etkileşimi teşvik eden promosyonlar tasarlamalarına yardımcı olmak için iş ortaklarıyla yakın işbirliği içinde çalışır.

HUAWEI Reklamları şunları başardı:

  • Reklamveren büyümesi 2020’den bu yana 9 kat artarak 200’den fazla reklamveren bölümünde 2.000’den fazla reklamverene ulaştı.
  • Yayıncı büyümesi aynı dönemde dört katına çıkarak 360.000’den fazla yayıncıya ulaştı.
  • Her gün 4 milyar reklam isteği alınıyor ve bu sayının 2023 yılına kadar 400 artması bekleniyor.
  • Dünya çapında 49.000 uygulama Reklam Kitleri ile entegre edilmiştir.
  • HUAWEI Ads trafiğinin yüzde 40’ı Avrupa içinden geliyor.

Huawei Taşınabilir Hizmetler Avrupa Başkan Yardımcısı Jaime Gonzalo şunları söyledi: “AppGallery her zaman HMS stratejimizin bel kemiği olmuştur. Mağazamızda son bir yılda HMS Core ile entegre uygulama sayımızı hızla artırdık. Ayrıca Petal Search, Petal Maps, HUAWEI Assistant, AI Search ve HUAWEI Tarayıcımız gibi diğer değerli hizmetler için trafik kalitesini artırdık. HUAWEI Reklamları ile bu öğeler, sağlıklı, birbirine bağlı HMS ekosistemimiz için çok değerlidir. Geliştirici ortaklarımızın işlerini desteklemek ve her gün milyonlarca müşteriye unutulmaz ve eğlenceli bir deneyim sunmak için optimum sinerji içinde çalışacak şekilde tasarlanmıştır. Ve bu daha başlangıç, yenilikçi yaklaşımımızın kalitesini yükseltmeye devam edeceğiz” dedi.

HMS’nin büyümesi aynı zamanda organizasyonun geçen yılki genişlemesini de yansıtıyor. Şu anda 71,2 milyar dolar değerinde olan Huawei markası, her yıl küresel marka değerinde yüzde 28’den fazla büyüme yaşadı. BrandFinance’a göre bu, Huawei’yi Global 500 marka sıralamasında dokuzuncu sıraya yerleştiriyor.

Şirket, araştırma ve geliştirmeye 17,5 milyar Euro yatırım yaparak patent başvurularında 1 numara ve 2019 ve 2020’de Avrupa’da en çok patent başvurusu yapan şirket oldu.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu